Προγράμματα:
1. ΜΙΑ ΑΠΙΘΑΝΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ
Κυνήγι θησαυρού - προσανατολισμός:
Στα πλαίσια της ολοκληρωμένης, αλλά και ξεχωριστής υπηρεσίας που θέλουμε να σας παρέχουμε, συνδυάσαμε επιλεκτικά, στοιχεία δύο παιχνιδιών, προκειμένου να επιτύχουμε το καλύτερο και πιο πρωτότυπο για εσάς αποτέλεσμα.
Πρόκειται λοιπόν για έναν συνδυασμό κυνηγιού θησαυρού και προσανατολισμού, στον οποίο η ομάδα μας χωρίζεται σε τρεις υποομάδες. Κάθεμία από αυτές έχει σκοπό, να ανακαλύψει – αποκρυπτογραφήσει το σωστό για αυτήν δρομολόγιο!
Το δρομολόγιο αυτό θα ξεδιπλώνεται κάθε φορά, μέσα από γρίφους, μικρές ή μεγαλύτερες δοκιμασίες (σωματικές και διανοητικές), και από μετρήσεις με πυξίδες, χάρτες κ.τ.λ. Κάθε ομάδα θα πρέπει να συνεργαστεί, να μοιράσει αρμοδιότητες και να αξιοποιήσει έξυπνα και γρήγορα, κάθε έναν από τους παίκτες της αλλά και όλα της τα στοιχεία, έτσι ώστε να εκπληρώσει πρώτη το στόχο της!
Νέες γνώσεις:
Ο σκοπός του προγράμματος:
Σκοπός μας είναι να καλωσορίσουμε και να δώσουμε άμεσα, μια θετική εικόνα γύρω από το νέο περιβάλλον, στο οποίο πρόκειται να ενταχθούν οι νέοι μαθητές. Αφού λοιπόν επιτευχθεί η πρώτη επαφή με τον ευρύτερο χώρο του σχολικού συγκροτήματος και με κάποια άτομα από το προσωπικό (εάν μπορούν να παρευρίσκονται στο χώρο), δευτερευόντως, επιδιώκουμε να δώσουμε μια αίσθηση σχετικά με την λειτουργία και την νοοτροπία του εκάστοτε σχολείου.
2. ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥΧΡΩΜΗ ΠΑΡΕΑ
Περιγραφή δραστηριότητας:
Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες διαφορετικές από εκείνες που ήταν μέχρι τώρα και αυτό για να έρθουν σταδιακά όλοι σε επαφή και γνωριμία μεταξύ τους. Κάθε ομάδα συγκεντρώνει τα αντικείμενα, πληροφορίες, καθώς και οποιοδήποτε στοιχείο θα μπορούσε να της φανεί χρήσιμο στην επόμενη διαδικασία. Οι ομάδες, μέσω μικρών διαδραστικών παιχνιδιών, παρατηρήσεων και ερωτήσεων, περνούν από διάφορα επίπεδα της συνολικής διαδικασίας και καθοδηγούνται ουσιαστικά στο να πλέξουν ένα σενάριο, το οποίο πλέον και καλούνται με τον δικό τους δημιουργικό τρόπο να αποτυπώσουν:
Α) σε μια ομαδική σύνθεση – ζωγραφιά (με συγκεκριμένη δική τους θεματολογία η οποία θα προκύπτει από όλα τα παραπάνω δρώμενα)
Β) σε ένα μικρό αυτοσχέδιο θεατρικό, με θεματολογία την προηγούμενη δημιουργία τους, πάντα με την βοήθεια και την δημιουργική προτροπή έμπειρων πτυχιούχων συνεργατών.
Ο σκοπός του προγράμματος: